Veckans träning (v. 12)

Måndag: Löpning 40 min. + Styrketräning med egen kroppsvikt (hela kroppen) 20 min.
Totalt: 1 h.
 
Tisdag: Pulshöjande styrketräning (hela kroppen) 45 min.
 
Onsdag: Vila (aktiv).
 
Torsdag: Styrketräning (hela kroppen) 50 min.
 
Fredag: Löpning 40 min. + Styrketräning med egen kroppsvikt (överkroppen) 20 min.
Totalt: 1 h.
 
Lördag: Test av Trainium-Pulse 60 min.
 
Söndag: Test av Trainium-Strength 50 min.
 
Vecka 12 totalt: 5 h 25 min.
Veckans träning | | Kommentera |

Underbara Trysil

Förra veckan tillbringade jag på skidresa i Trysil i Norge med ett fint gäng, bland annat för att fira en av mina bästa vänners 30-årsdag. Vi hade väldigt bra väder största delen av veckan, sol, massor med snö och bra före. Så härligt! Det är flera år sedan jag senast var på en längre skidresa och jag njöt verkligen till fullo. Av sällskapet, snowboardandet, semesterfeelingen, stuglivet och den där speciella känslan som uppenbarar sig av fjälluften och långa dagar utomhus. Särskilt värdefull kändes den här veckan i och med att jag haft så fullt upp på sistone att kvalitetstid med min sambo och kära vänner verkligen gjorde susen.


Nu är jag hemma igen med fräknar på näsan och ny energi. Tack alla inblandade för en fantastisk vecka!

 
Vår enorma men mysiga stuga.
 
 
 
 
Min modiga, nyblivna 30-åring till bästis just före vi tog oss ned för Trysils brantaste backe. Som var BRANT!
 
 
 
 
 
Lykke och Jonas.
 
 
 
 
 
 
Resor | | Kommentera |

Veckans träning (v. 11)

Måndag: Vila (aktiv, snowboarding).
 
Tisdag: Vila (aktiv, snowboarding).
 
Onsdag: Vila (aktiv, snowboarding).
 
Torsdag: Vila (aktiv, snowboarding).
 
Fredag: Vila (aktiv, snowboarding).
 
Lördag: Vila (aktiv, snowboarding).
 
Söndag: Vila.
 
Vecka 11 totalt: 0  h.
Veckans träning | | Kommentera |
Upp