Den gångna veckan.

Jag har fixat undan skolstuff i rask takt. Hållit en lyckad presentation. Träffat fotbollsflickorna över en bit mat. Tränat sådant som känts bra och roligt, som jogging, intervallöpning, och BodyPump, och idag senast BodyCombat och FitnessYoga hemma i Ekenäs. Hade nästan glömt hur sjukt mycket jag tycker om Combat, och det var perfekt att ge järnet på det passet först, och sedan sträcka ut musklerna och slappna av på yogan.
 
A moment of peace in my mind.
 
Bildkälla
| | Kommentera |

Mitt i eländet.

Förra veckan var fruktansvärt tung. Lyckligtvis kom helgen någorlunda snabbt emot och jag kunde fara till Ekenäs. Få lite terapi i form av familjen, min kille, lagkompisar, vänner, gymträning, löpning.. Även om det går framåt blir den här veckan nog inte så mycket lättare den heller. Tre dagar skola så åker jag hem igen.
 
 
En lördagkväll med Lykke, Emme, och Ääli var precis vad jag behövde.
 
 
 
Söndagsfrukost, som Kimmen fixat innan jag ens orkat släpa mig ur sängen.
| | 3 kommentarer |

Veckans träning (v. 4)

Måndag: Vila.
 
Tisdag: Fotbollsträning (morgon) 75 min. + Intervallöpning 30 min. + Fotbollsträning 60 min.
Totalt: 2 h 45 min.
 
Onsdag: BodyPump 60 min. + Löpning 30 min.
Totalt: 1 h 30 min.
 
Torsdag: Intervallöpning 40 min. + Jogging 20 min.
Totalt: 1 h.
 
Fredag: Vila.
 
Lördag: BodyBalance 60 min. + Styrketräning (överkroppen) 35 min.
Totalt: 1h 35 min.
 
Söndag: Löpning 35 min.
 
Vecka 4 totalt: 7 h 25 min.
Veckans träning | | Kommentera |
Upp