Veckans träning (v. 39)

Måndag: Promenad 35 min. + Jogging 30 min. + Olika varianter av plankan (3 x 4 x 30 sek.)
Totalt: 1 h 15 min.
 
Tisdag: Styrketräning (överkroppen) 90 min. + Fotbollsträning 120 min.
Totalt: 3 h 30 min.
 
Onsdag: Morgonpromenad 45 min. + BodyPump 60 min.
Totalt: 1 h 45 min.
 
Torsdag: Styrketräning (hela kroppen) 50 min. + Fotbollsträning 120 min.
Totalt: 2 h 50 min.
 
Fredag: Vila.
 
Lördag: Vila.
 
Söndag: Vila.
 
Vecka 39 totalt: 9 h 20 min.
| | Kommentera |

God morgon fredag.

Heading for Vasa.
 
| | Kommentera |

Highs and lows.

Dagens highs är den sköna träningsvärken jag har efter gårdagens BodyPump, gympasset jag drog igenom i förmiddags, och den goda lunchen jag åt med Kimmen och Robin på Santa Fe. Dagens lows är det urtrista vädret och det faktum att min pulsklocka har sagt upp kontraktet. Jag är helt lost utan min pulsklocka, den är alltid med när jag tränar.
 
Imorgon är det fredag, och då ska jag hoppa på ett tidigt morgontåg till Vasa, där jag stannar till måndag eller tisdag. Kräftskiva med kompisgänget står på programmet på lördag, och jag ska få träffa alla mina Vasapolare och därtill min älskade guddotter. Som jag längtar!
 
Men nu ska jag först en vända till Kimito på fotbollsträning.
| | Kommentera |
Upp