Veckans träning (v. 32)

Måndag: Styrketräning (hela kroppen) 60 min.
 
Tisdag: Löpning 50 min.
 
Onsdag: Styrketräning (hela kroppen) 55 min.
 
Torsdag: Vila (aktiv).
 
Fredag: Löpning 40 min.
 
Lördag: Test av Trainium-Strength 60 min.
 
Söndag: Vila.
 
Vecka 32 totalt: 4 h 25 min.
Veckans träning | | Kommentera |

Senaste helgerna

Den här helgen började tidigare än vanligt för min del, i och med att Kimmen drog upp mig ur sängen redan lite över kl. 6 på fredagmorgonen. Vi packade kaffe och frukost och stack ut med båten på spegellugnt vatten och med solen som redan värmde ordentligt i ansiktet. Det var så fint och lugnt och fridfullt att sitta där på havet och äta morgonmål och jag tror nästan att det här kom att vara sommarens finaste dag. Vi njöt flera timmar på sjön och var alldeles stickiga i ögonen när vi kom tillbaka i land.
 
 
 
 
 
 
 
Fredagen fortsatte helt suveränt med middag och standup-show på Bossa Nova Beach Club, som vi fått som gemensam födelsedagspresent av Alexandra och Alex. Väldigt god mat och sjukt roliga komiker på plats, det blev en riktig skrattfest. Den här kvällen var det fullproppat med folk också, vilket var kul att se. Det har ordnats väldigt många bra evenemang på Bossa Nova under sommaren men det är inte alltid som alla hittat dit. Själv har jag varit där fyra gånger de senaste nio dagarna: förra fredagen då bandet KEJ spelade, i onsdags när trubaduren Alexandra Jardvall spelade, i fredags på stand up och idag för att njuta av den goda brunchen.
 
Förra fredagen lyssnade vi på KEJ och drack sangria.
 
Och dansade lite i sanden på slutet.
 
Nu är jag redo att börja avrunda den här helgen och veckan. En superrolig 30-årsfest i går gör att jag behöver mycket sömn inatt.
Sommarkul | | Kommentera |

Veckans träning (v. 31)

Måndag: Fotboll 80 min.
 
Tisdag:  Styrketräning (underkroppen) 55 min.
 
Onsdag: Styrketräning (överkroppen) 60 min.
 
Torsdag: Vila.
 
Fredag: Pulshöjande styrketräning (hela kroppen) 80 min.
 
Lördag: Vila (aktiv).
 
Söndag: Löpning 15 min. + Pulshöjande styrketräning (hela kroppen) 40 min.
Totalt: 55 min.
 
Vecka 31 totalt: 5 h 30 min.
Veckans träning | | Kommentera |
Upp