Veckans träning (v. 52)

Måndag: Vila (Kuba).
 
Tisdag: Vila (Kuba).
 
Onsdag: Vila (Kuba).
 
Torsdag: Vila (Kuba).
 
Fredag: Vila (Kuba).
 
Lördag: Vila (Kuba).
 
Söndag: Vila (Kuba).
 
GOTT NYTT TRÄNINGSÅR!!
Veckans träning | | Kommentera |

Veckans träning (v. 51)

Måndag: BodyPump 60 min.
 
Tisdag: Styrketräning (chins och pull-ups) 30 min. + Intervallöpning 35 min. + Coreträning 25 min. + Powerwalk 20 min.
Totalt: 1 h 50 min.
 
Onsdag: Cykling 10 min. + Styrketräning (underkroppen) 75 min.
Totalt: 1 h 25 min.
 
Torsdag: Styrketräning (överkroppen) 85 min.
 
Fredag: Vila (Kuba).
 
Lördag: Vila (Kuba).
 
Söndag: Vila (Kuba).
 
Vecka 51 totalt: 5 h 40 min.
Veckans träning | | Kommentera |

God Jul och Gott Nytt (tränings)År!

Eftersom jag kommer att traska runt på Kuba under de närmaste veckorna vill jag redan nu önska er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år! Njut av allt fint det för med sig och ta hand om varandra!
 
I och med resan ska jag passa på att ta en välförtjänt två veckors total vila från träningen. Jag har tränat hårt och bra hela hösten och även om jag inte känner mig märkbart sliten är det bra för kroppen att få en lite längre återhämtning nu och då. Faktum är att jag i vanliga fall har svårt att vila flera än ett par dagar på raken så jag får se till att utnyttja sådana här tillfällen.
 
Ett stort mål lyckades både syrran och jag uppnå nu före resan också. Det är förstås de omtalade chinsen jag syftar på. Igår klarade jag att dra mig upp två gånger med hakan över stången från att ha hängt på raka armar, utan några som helst hjälpmedel. En verklig bedrift för mig, speciellt med tanke på att jag för tillfället är tyngre i kroppen än jag varit på länge. Att uppnå personliga mål gör en otroligt motiverad, och efter den här två veckors vilan kommer jag att var ännu mera taggad för hård träning!
 
Förhoppningsvis bidrar Kuba med en liknande solbränna som Grekland gjorde tidigare i höstas.
Allmänt, Träning | | Kommentera |
Upp