Inför helgen.

Efter en tung vecka närmar sig äntligen helgen med en hel del trevligt program. Träna ska jag såklart göra, och jag ser sjukt mycket framemot att gå till gymmet i morgon! Då ska det knäböjas och marklyftas så det står härliga till. En period med tyngre vikter är på kommande och jag är så ivrig att köra i gång!
 
Så har jag massage inbokad i morgon också, vilket jag längtat efter hela veckan. Jag har sällan desto större problem med ryggen, men i bland får jag små låsningar här och var och den här gången är det ländryggen som krånglar lite. Ingenting som inte min massör får bukt med dock. Det kommer sitta bra med lite muskelvård.
 
Som torsdagsträning blev det i kväll ett intervallpass på löpband. Intervallerna var 1 minut långa, med 30 sekunders vila mellan varje. Spang 11 stycken på en hastighet på 16 km/h och konstaterade efteråt att jag inte på långa vägar var så utmattad som jag borde. Det betyder hårdare fart nästa gång!
 
Mina kompressionsstrumpor av märket Gococo är verkligen väldigt sköna att träna i.
Upp