Ett inlägg i veckan?

Nu och då har jag ägnat bloggen en snabb tanke de senaste månaderna, men inte hittat tiden att sätta mig ned och skriva något. Jag har lite tänkt att mitt mål för 2018 gällande bloggen ska vara att hålla den i liv och satsa på minst ett inlägg per vecka, för jag gillar att skriva och dokumentera allt möjligt här, men högre än så förmår jag inte lägga ribban för tillfället. Det är så mycket man ska och vill hinna med, aj aj den här tidsbristen hörni.
 
Jag tänkte i alla fall dela med mig av en liten återblick på de månader som förflutit sedan senast, men gör det i ett senare inlägg. Ska strax fortsätta jobba och innan jag är tillbaka hemma ikväll efter dagens Trainiumjobb och löppass är det redan sen kväll. Men ett videoklipp på en av övningarna från gårdagens roliga träning, och upplägget på passet, tänkte jag slänga in här innan jag ska fortsätta planera träningsprogram.
 
 
 
Söndagspass med Kimmen och Alexandra:
 
Cirkel 1
 
A Pull-ups + hängande benlyft i ringar, så många man orkar
B Snatch med hantel
C Släde
 
Cirkel 2
 
A Assault bike 20/15/10 kcal
B Fällknivs-situps
C Utfallsgång
 
En person per övning, A övningen är klockan för resten av övningarna. Minimal vila mellan övningarna och varven. Vi körde varje cirkel totalt tre varv.
Filmade övningar, Trainium, Träning, Träningsupplägg | |
Upp