Veckan som varit

Jag har en härlig vecka bakom mig, med roliga och givande arbetsdagar, bra egna träningspass och däremellan mycket roligt program med nära och kära. I tisdags tränade vi som vanligt ett pass med brudarna på kvällen, på onsdag blev samma brudar bjudna på mysigt kvällsmål hos Linda, på fredagkväll drack jag te och catchade upp med Simme i hans fina lägenhet och på lördag styrde Kimmen och jag kosan mot Åbo för en helg hos Annalena och Thomas. Vi har inte varit i Åbo på ett år tror jag och det kändes så roligt att hänga där. På kvällen gick vi ut för att äta och dricka drinkar och pratade lätt bort fem timmar på en mysig restaurang, varefter vi ännu strosade genom Åbo och tog en öl på en pub vid torget. Innan vi sedan åkte hem i dag träffade vi ännu våra andra Åbokompisar Matte och Maja och deras ljuvliga barn, så vi fick riktigt ut allt av helgen i min f.d. studiestad.
 
Väl hemma i Ekenäs avslutade vi söndagen hos Josse och Cuba. Vi håller bland annat på att planera för vår decemberhelg i Stockholm, då vi åker över alla tillsammans för utbildning och julfestfiras. Det ser jag väldigt mycket framemot!
 
Tisdagsträning. Bilden lånad av Ida.
 
Restaurang Nooa i Åbo, rekommenderas!
Kalas, Livsstil, Träning | |
Upp