Onsdag 1 februari

Jag har haft en kort arbetsdag i dag, vilket känts riktigt skönt efter en hektisk 13 timmars dag i går, först på försäkringsbolaget och sedan på Trainium. I dag började jag dagen med ett kort kundmöte och sedan en timmes gruppträningspass för 25 glada seniorer. Väldigt upplyftande!
 
Efter lunch var det dags för egen träning och sedan massage. Jag var lite krasslig förra veckan och tog det då lugnare med träningen, vilket märktes i dagens bänkpressande. Jösses så tungt det kändes! Massagen visade sig också vara välbehövlig, överkroppen var riktigt spänd och stel.
 
I kväll har jag sedan hängt hos min guddotter med familj, där vi lekt, spelat lite innefotis och lyssnat på musik. Lykke älskar musik och sjunger och dansar som en riktig liten artist. Om en och en halv vecka ska vi åka till Helsingfors tillsammans och möta upp hennes andra gudmor för att gå på showen Disney on Ice. Det ser jag framemot!
 
Med Lykke på Humorgruppen KAJ i november när de gästade Ekenäs.
Allmänt, Jobb, Trainium | |
Upp