Senaste veckan i bilder

Eftersom jag inte har någon vidare energi till att skriva ihop så mycket text här just nu tänkte jag visa några bilder från de senaste 10 dagarna. Har hunnit med mycket jobb förstås men också med en hel del annat. Första veckoslutet i november firade vi Cubas födelsedag i Tallinn till exempel. Väldigt roligt! Och Tallinn är alltid fint.
 
 
 
 
 
Så har jag har återupptäckt gröt till frukost. Med en skvätt smoothie, jordnötssmör, skivad banan, krossade frön och en klick hemlagad äppelmos.
 
 
Jag har haft mycket PT jobb de senaste veckorna, vilket är så himla kul! Här nedan ser ni mig med en stark och målinriktad mamma med hennes fina lilla dotter. Vad jag har så roligt åt är oklart men kanske det är åt fotografen. Eller så är det bara för att jag älskar mitt jobb.
 
 
I lördags deltog Trainium i Må Bra-eventet som ägde rum i stan. Fint att det ordnas sådant här och evenemanget var riktigt lyckat.
 
 
I går firades sedan världens finaste far och på eftermiddagen samlades släkten runt bordet hemma hos mommo och mofi, som vi alltid gör farsdagen till ära. God mat, glada skratt och intressanta diskussioner fick timmarna att flyga iväg.
 
Livsstil, Mat, PT-projekt, Resor, Trainium | |
Upp