A little vacay

Ett besök till ett föreningsmöte, ett kort föredrag om betydelsen av styrketräning för seniorer och Trainiums gruppträningspass för nybörjare är det enda i jobbväg jag gjort hittlls denna vecka. Jag ämnar inte göra så fasligt mycket mera under veckan heller, eftersom jag ska åka ut till stugan i morgon för en minisemester.
 
Jag har laddat upp med böcker som vanligt, både branchrelaterat material och skönlitteratur, så återstår att se hur mycket jag hinner plöja igenom. Jag föreställer mig hur som helst en avkopplande vecka och tackar gudarna för att jag har startat eget företag med världens bästa team, som man vet med sig att alltid håller ställningarna till 100 % oberoende om man själv är på plats eller inte.
 
Bilden tagen på Mauritius i mars 2016. Bortsett från det mauritiska klimatet är det typ så här jag föreställer mig resten av veckan.
Allmänt, Trainium, Återhämtning | |
Upp