En försiktig start

Det är väldigt länge sedan jag varit så här pass krasslig som jag varit den senaste veckan, men nu är jag som tur på bättringsvägen känns det som. Har varit på jobb i dag och vågade mig också på ett pass yoga på kvällen. Mjukstartade därmed träningsveckan med en lite lugnare träningsform. Nog för att det kändes riktigt ordentligt i kroppen. Kvällens pass innehöll influenser av power yoga och jag blev riktigt varm och nästan svettig av de olika rörelserna. Skönt! Nu ska vi hoppas att tillfrisknandet går åt rätt håll.
 
Ett dagligt intag av vitaminer, mineraler och antioxidanter är en naturlig del av min kost, men nu under förkylningen har jag boostat immunförsvaret lite extra med bl.a. apelsiner, färskpressad havtorn, ingefära, blåpärspulver, zink och D-vitamin.
Kosthållning, Kosttillskott, Rörlighet, Återhämtning | |
Upp