Jag trodde faktiskt inte att det skulle gå så här.

Nej det gjorde jag verkligen inte. Tvärtom var jag väldigt säker på att vi skulle fixa det. Men det där endaste ena målet som var det enda som krävdes mot Klubi igår kom aldrig, hur många fina anfall och målchanser vi än skapade. Ofattbart hur hårt åt det kan sitta ibland. Vi skulle lätt ha kunnat göra åtminstone fem mål, men i stället blev det noll, och KSF damer spelar därmed inte i division I nästa säsong.
 
Jag ska skriva lite mera om matchen och säsongen i övrigt när jag fått lite distans från den här oerhört tråkiga avslutningen.
| |
#1 - - Malin:

Neej, vad synd! :( Det är väl bara att bryta ihop och gå vidare, kämpa på!

Svar: Jo faktiskt, det gick inte riktigt som planerat! Men du har rätt, bara man har smält det här lite så är det dags att blicka framåt sen! Tack för din kommentar Malin!
Vicki

#2 - - Märta:

Neej vad tråligt :( jävla skit! Kämpa på vidare! sköt om dej, kram från Oslo !

Svar: Jo det gick lite tokigt... Tack För det Märta, och sköt om dig du också! Har läst att du har det fint i Norge! Kram!
Vicki

#3 - - ida:

Äh fan! :( Kämparpuss

Svar: <3
Vicki

Upp