Helgen.

Det blev en utekväll i Åbo igår. Några öl, ett fint kaverigäng, och TrrTrrTrr som spelade på Apollo gjorde att jag hade kiva fiilis när Kimmen och jag småsprang hem med varsin Hesburgerpåse i handen kring 4-snåret. Åt våra hamburgare, vred klockan tillbaks en timme och somnade sött.

Idag väcktes vi av ljudet av kaffekokaren, och Alexandra och Alex hade ställt igång ett schysst morgonmål åt oss. Mot eftermiddagen gav Kimmen sig av hem till Ekenäs, och Alexandra och jag for iväg till Kimito på träning. Vi hade 90 minuters träning utomhus, i mörkret, på sandplan, det blåste och regnade, men på något sätt lyckades vi få det att kännas roligt ändå. Sen drog vi ett 30 minuters benpass inomhus, och sen, jaa sen var det sjukt skönt att få hoppa i duschen, komma hem, äta Alexs tacogratäng och njuta av söndagkvällen. Med ett härligt träningspass bakom sig.

Imorgon igen.
Allmänt | |
#1 - - Britten:

Ajaa, det var där ni var. En av killarna i det bandet jobbar som it-kille hos oss, alltså i kommunen, Ville heter han.

SJälv sitter jag hemma med eländig röst, eller ingen röst alls, e sjukledig idag ännu. Helt utan röst, får inte anstränga den, du kan tänka dig att det e mycket svårt för mig att vara tyst!!!

Var på Santa Fe ett varv på lördagen, herregud!!!! Inget ställe för typer i min ålder, int för det nog fanns det ju såna där och äldre med, men passade faktiskt inte mig!! Tomppi gjorde sin moster sällskap där.



Ha det bra



#2 - - Vicki:

Oj stil, dom är sjukt bra! :)



Hur ha de nu blivit sådär med rösten då, ha du skvallra för mycket?! :D eller är det Santa Fé som har tagit din röst? Vad i hela fridens namn gjorde du där?



Ha det bra, sköt om dig!

Upp