Och inte blir det bättre.

Jag vet inte vad som har hänt med mitt immunförsvar. Men jag gillar det inte. Jag som typ aldrig är sjuk vaknade imorse med precis samma fiilis som för ungefär en månad sedan, då jag blev dunderförkyld. Huvudvärk, halsont och illamående. Jag måste t.om. ta en värktablett för en stund sedan, för att orka få något gjort överhuvudtaget idag. Så det fortsätter liksom på samma eländiga linje från igår.

Jag antar att jag snällt får skippa kvällens intervallträning och sitta hemma med min förbaskade kandidatuppsats som aldrig tycks bli färdig. Hemskt kul tisdag.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Nej men lilla gumman. Hur skulle det vara om du skulle ta det lilla lugna. Man behöver inte rusa på hela tiden. Ligg lågt nu och vila upp dig. Du började kanske träna för tidigt efter förra flunssan??? vad vet man??!!! Mitt marathon-lopp börjar närma sig och jag har inte tränat tillräckligt ännu. Måste kanske rulla iväg på en megalänk i helgen, puust!!!!

#2 - - Britten:

Aj sidu namnet blev borta, men det var jag, kära lilla moster din!!!

#3 - - Vicki:

Det är nog säkert stressen med kandidaten och allt som bryter ner mig. :) men jag måste ju få den färdig så.. Men jo jag ska vila!



Jaa loppet närmar sig! Hur är det riktigt med ditt knä nu, har du kunnat springa något alls? jag hörde annars att ni va sjukt bruna efter resan, så ni fick soligt och fint sen ändå!



Kram!

#4 - - Britten:

Nåja, det rullar på, kan nog springa men nog känner jag av det, vet inte riktigt hur jag skall träna för att inte göra det riktigt illa till loppet. Nåja bruna jo men nästan allt har spolats ner i avloppet redan. Man tvättar ju bort det. Väntar på vårsolen och ledigt veckoslut nu. Sköt om dig!!!

Upp