Shopping.

Jag befinner mig i Åbo just nu. Har ätit en sen middag med Alexandra och Alex och konstaterat att Eurovisionen är så skitdålig att man får på nervena. Det känns som om jag borde kolla igenom mina redovisningsanteckningar en sista gång innan jag går och lägger mig, men på något konstigt vis vet jag ändå att jag är så förberedd för tenten imorgon som jag kan vara. Sista tenten, sen är det definitivt sommarlov.

Vi har shoppat loss riktigt ordentligt idag sis och jag. Shorts, klänningar, sandaler, skjortor, sommarlinnen, jaa allt möjligt fanns i plastpåsarna jag hade med mig hem. Länge sedan vi vigt en hel dag åt shopping, och oj vad vi hade kul. Qualitytime när den är som bäst.

Sist, men inte minst, vill jag nämna att min fina kille fyller 24 år idag. Grattis gubben! Tråkigt att vi inte hade möjlighet att tillbringa dagen tillsammans. Men vi får fira i ett senare skede.


Hurraa för min älskling!

Allmänt | |
Upp