Äntligen över

Jag har äntligen Modernity I tenten skriven. Det känns otroligt skönt att en vecka av tentläsning och stress är förbi. Jag är dock lite osäker angående resultatet. Jag kräver inga höga vitsord, kom jag bara igenom den med godkänt är jag mer än nöjd. Den var förjävlig nämligen. Men men. Time will tell.

Tillbaka i Ekenäs igen drack jag en kopp kaffe med morsan och syrran, skrev lite på uppsatsen (nu gäller endast lite finslipning imorgon, sen är den färdig för inlämning, jaaah!!) och for på BodyPump med Linda. Härlig träning och grym träningsbuddy!

Som belöning för en vecka from hell har jag fått världens godaste middag och en mysig Idolkväll med killen. Nu envisas han dock med att spela Modern Talking på hög volym (han får såna märkliga knyckar ibland) så jag ska brotta ner honom och fara och kast mig.



Han är lite speciell min kille, men ack så goer. :) Bilden tagen i Grekland

Allmänt | |
#1 - - annalena:

favoritparet:)

Upp