En mysig julafton as usual

Vi kom hem från Västanfjärd och fammo och faffa för en stund sen och jag har precis lagt mig i sängen här hemma. Denna julafton har varit perfekt, precis som alla andra år och jag har njutit av varenda sekund. Det är så mysigt att samlas med familjen och släkten, avnjuta en lång och trevlig julmiddag, lyssna på julmusik, se de yngre kusinernas förtjusning när det plötsligt bultar på dörren, julklappsutdelningen osv osv. Stämningsfullt må jag säga. Jag har ätit, umgåtts och busat så mycket idag att jag känner mig riktigt utmattad.

Jag har fått så underbart fina julklappar ikväll. Många fler än vad jag förväntat mig. Jag är nog en riktig bortskämma. Min syster känner mig så väl och jag fick den perfekta julklappen av henne. Min kille är också han en pärla. Jag är så otroligt tacksam för allt.

Nu är siktet inställt på morgondagens festligheter. Först blir det släktmiddag här hemma hos oss, och sen är det naturligtvis Ettan som gäller. Jag är helt i mitt esse. Schyssta tider nu hörni.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

hur ska jag veta om du lever nar du varken skriver pa fb eller uppdaterar din blogg? Skarpning homie. LOVE.

Upp