Sommarkvällar jag gillar bäst

 
Det har varit en riktigt ljummen sommarkväll i kväll (en raritet denna sommar) och således passade det bra att jag hängt utomhus hela kvällen. Den parkgympa som under sommaren ordnats två gånger i veckan i Ekenäs Gymnastikförenings regi avrundades med det yogainfluerade passet som jag drog i kväll. Härligt att se upp på en blå himmel och höra vinden sakta susa i trädkronorna ovanför en, samtidigt som man sträcker ut kroppen. Det är sinnesfrid det om något.
 
Efter parkyogan förflyttade jag mig till tennisbanorna alldeles bredvid och tillbringade resten av kvällen där i en svettig dubbelmatch. I morgon kör vi en favorit i repris, med en helkväll ute, först i skogen med ett högintensivt pass à la Sam likt det i måndags, sedan vidare till fotbollsplan för veckans match. Jag kan tycka så otroligt mycket om just det här, att kunna göra en massa kul aktiviteter och träningspass tillsammans med nära och kära, och jag är så glad att jag har många fina kompisar att dela sådant här med. 
Upp