Vilovecka på intågande

Veckan har börjat med jobb, Inbodymätning och BodyPump. Inbodymätningen visade precis det som jag hade förväntat mig: en ökning i både muskler och fett sedan senaste mätningen i höstas. Det är ett resultat som speglar ganska långt hur jag tränat och ätit i vinter. Om några veckor har jag tänkt lägga om träningen en del, men tills dess kör jag på i samma stil.
 
Men först ska jag passa på att hålla en vilovecka nu över påsk. Jag har kört ganska intensiva träningsveckor de senste två månaderna så kroppen behöver få lite längre återhämtning. Det passar också bra i och med att jag kommer vara bortrest halva påsken. På onsdag åker jag nämligen till Prag med Kimmen, mamma och pappa, Alexandra och Alex. Där är vi till lördag och jag ser så mycket framemot det! Bara lite jobb och sådant ännu i morgon och sedan bär det av.
 
Dagens lunch: S-market har infört en väldigt fräsch liten buffevagn för take-away sallad här i Ekenäs, så på lunchen i dag sprang jag över gatan och plockade ihop en passlig portion åt mig till jobbet. Mycket fina alternativ, både vad gäller proteinintaget och den gröna sidan.
Mat, Träning | |
#1 - - Jannica:

Njut av Prag! Härlig stad, och super god öl 😂

Svar: Jess det ska vi göra! Har börjat lovande, mysig stad och ölen smakar verkligen bra! :) Glad Påsk!
Vicki

Upp