Mindre lyckat.

Dagens träning blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag hade lite för bråttom, var lite för stressad, och värst av allt, jag hade ätit alltför nära inpå passet. Förutsättningarna var därmed långt ifrån ideala. Det var dessutom löpintervaller jag skulle köra, så jag insåg ganska snabbt att det inte skulle kännas så kul i dag. Med otillräcklig uppvärmning och alltför mätt mage kände jag mig tung och otymplig och benen ville inte riktigt lyda. Lite dåligt planerat av mig där.
 
Däremot var det väldigt skönt att gå på FitnessYoga passet efteråt. Jag kände att jag verkligen behövde sträcka på kroppen och andas efter en stressig dag och tung skolvecka. Nu orkar jag förhoppningsvis fortsätta jobba med mina ekonomistudier lite till under helgen också.
 
Skönt och nödvändigt att sträcka ut kroppen ordentligt med jämna mellanrum.
 
Gruppträning, Löpning, Träning, Återhämtning | |
#1 - - Ida:

Aah såg din bil när jag kom från gymmet. Visste inte att du var där. Skulle ha kommit och sagt hej :)

Svar: Linda sade att du var på Combat jo, synd att vi gick om varandra!
Vicki

Upp