Fin fredag.

Styrkepasset i förmiddags gick väldigt bra, även om morgonen började lite för stressigt i och med att sängen var lite för skön när det egentligen var meningen att jag skulle stiga upp.. Hann som tur ändå gott och väl med de övningar jag hade planerat. Hade sällskap av Ääli, Kimmen och Linda också, och igen än en gång, det är så kul att vara tillsammans på gymmet! Efter träningen fick sig låren och nedre ryggen en redig omgång hos massören, och spänningarna släppte på precis rätt ställen. Det känns med andra ord väldigt bra i kroppen nu.
 
En lyxig lunch på stan blev det också, fredagen till ära, med några ur det ovannämnda träningssällskapet och min före detta kämppis Simme, som jag ser alltför lite av numera. Kul att catcha upp lite, och det fortsatte vi med över en kopp te senare under kvällen.
 
Så har jag också haft gymsession nummer två med min PT-klient, som man för övrigt hittar här. Vi körde ett väldigt bra helkroppspass och som PT kan jag inte vara annat än stolt! Här snackar vi verkligen kämparglöd! Jag känner att vi kommer att ha ett väldigt bra år tillsammans och ser redan nu framemot nästa gymdate!
 
What's up med vårfiilisen annars? Den råder både ute och inne, åtminstone i Åbo där de fina tulpanerna vi fick i måndags piggar upp lägenheten.
Allmänt, Muskelvård, PT-projekt, Styrketräning | |
Upp