Måndag.

Så var det måndag igen och jag är tillbaka i Åbo. Måste verkligen börja ta tag i mina studier på allvar den här veckan, har skjutit upp en hel del i och med att Kimmen har varit här och hållit mig sällskap. Men nu är hans semester slut och jag har ingen orsak att inte börja jobba lite jag också.
 
Träningsveckan kickades igång ikväll, med en väldigt bra fotbollsträning tillsammans med TPS gänget. Det var ligadamernas nyutsedda tränare för nästa säsong som höll i trådarna idag, och det var bra fart på hela träningen igenom. Som avslutning körde vi intervallöpningar och även om jag ännu har lite ömma ljumskar från lördagens match kändes det riktigt bra.
 
Kvällsmål idag: Smörgås med ägg, naturell yoghurt och en klick kvarg med blåbär, kanel, och kokosflingor, en kopp te, och vatten förstås.
| |
Upp