En fin fredag.

Klockan 07.00 ringde alarmet imorse, så att jag skulle hinna äta morgonmål i lugn och ro och träna ett styrkepass på gymmet innan den inplanerade dagstripen till Åbo. Jag var faktiskt riktigt pigg och på alerten ganska snabbt efter att jag slagit upp ögonen, och jag kände genast på mig att det skulle bli en bra fredag. Att jag fick njuta av solen under cykelturen till och från gymmet gjorde inte fiilisen sämre heller!
 
En sväng till Åbo blev det sedan som sagt. Mest för att gå ett sist varv via lägenheten för sommaren, och för att shoppa lite kläder åt Kim. Ett ynka linne köpte jag åt mig själv. Och en god lunch från GreenZ.
 
Joel och Kimmen, mitt sällskap för dagen.
 
Räksallad från GreenZ.
 
Fredagkvällen har tillbringats på motellet i Ekenäs, där vi firat Alex tjugofemte födelsedag med god mat och ett (två) glas vin. Det stället har nog stans bästa pepparbiff skulle jag vilja påstå. Himmelsk.
| |
Upp