Ett spontan besök till huvudstaden.

Gratis biljetter till Pink-konserten som gick av stapeln i Kaisaniemiparken igår resulterade i att jag för första gången på länge skippade fotbollsträningen och hade en härlig kväll med Hanna, Emme och Linda i huvudstaden. Först smuttade vi vin och lonkero i Hannas fina kämppä i Gräsviken, innan vi begav oss till konserten för att se Pink för andra gången i våra liv. Kombinationen skitbra musik, en grym show, fantastiskt sällskap och en ljuvlig sommarkväll slår helt enkelt inte fel. På grund av jobb idag var vi tyvärr tvungna att ta sista tåget hem, vilket var synd, eftersom vi hade en jäkla fiilis att gå ut och festa tillsammans. Attans. En mycket bra kväll var det hursomhelst.


Hanna.

Jag och Emmelina.

Linda chillar.

Entrar parken och konserten.









My girls.

Pink svävar.

Pink är cool.

Vi är glada.



Och väl hemma hos K var jag mer än nöjd.

Den skippade fotbollsträningen har jag i alla fall kompenserat idag genom en 60 minuters länk och 30 minuters hemma gymmas. Trodde det skulle kännas trögt idag, men tvärtom verkade jag ha ork att springa hur långt som helst. En knappa 10 km:s runda och några intervaller på Ramsholmen blev det. Tror det får bli något i samma stil imorgon, eftersom fotisträningen är uppskjuten till söndagen och Pumpen på Sportten inställd.

So long my friends.

Allmänt | |
#1 - - Ann-Sofie:

Härliga bilder, och skitsnyggt linne! :)

Upp