Packning pågår.

Jag sitter mitt i kaoset i mitt rum, dricker en proteindrink och funderar i vilken jäkla ända jag ska börja. Jag vill försöka undvika att packa en massa onödigt, så försöker klura ut vad jag kan tänkas behöva under de tio dagar vi befinner oss i Spanien. Bikinin, självklart. Tandborste, check. Joggingskor, oh yes. Det är väl bara att sätta igång antar jag.

Idag har jag spelat tennis och fotboll. Fick en hel del mera ut av det först nämnda. Kimmen och jag hade hård match idag, en match från vilken jag slutligen utgick med seger. Härligt att äntligen vinna med tanke på hur mycket stryk jag fått i sommar. Det också kul att märka hur mycket man har gått framåt den här sommaren, slagen börjar vara i skick igen. Nästa sommar ska jag spela ännu mera!

Nåväl, jag ska återgå till packandet.


Snart, snart har vi det så här nice igen!
Allmänt | |
Upp