Lördag

Steg upp relativt tidigt idag, men kl 14 var jag fortfarande iklädd endast morgonrocken. Gjorde absolut ingenting vettigt fram till den tiden, förutom att ligga i sängen och läsa och sitta framför datorn. 14.30 var det dock dags för träning i hallen så det var bara att hoppa i träningskläderna direkt. Alla fotisträningar är så grymt bra these days, jag kom hem genomsvettig och med very good fiilis igen.

Nu har jag just dängt in ugnsbakad potatis med diverse fyllningar till middag. Älskade mamma hade också bakat en fantastiskt god ananaspaj, så jag är ordentligt mätt för tillfället. Ska lägga mig raklång på spikmattan en stund innan jag tar itu med någonting annat.

Fest hos Aarne ikväll. Jag har för avsikt att dyka in där i något skede ikväll, och hoppas också på sällskap av Chäl. Tänker dock begränsa kvällens dryckesintag till par en öl bara, har som sagt ingen lust att ligga utslagen imorgon, sova bort hela dagen och grisa till det med skräpmat och dylikt. Det får vänta till kommande helger. :) Skall dock bli nice att hänga lite med boysen.

Ha en trevlig kväll allesammans!

Allmänt | |
Upp