Nyårsplaner

Som vanligt har jag även detta år haft lite svårigheter med att bestämma mig för hur jag ämnar fira att ett nytt år står för dörren. Oftast har det slutat med att jag följt Kimmens planer, och så även i år. Jag tycker ju så mycket om att vara med honom. :) Så var det redan i den tidiga tonåren, när jag kär och galen jagade killen jag även många år senare skulle komma att vara upp över öronen förälskad i. På senare år har ju då Kimmen, min allra största tonårskärlek , tagit sitt förnuft till fånga och fattat att jag är kvinnan i hans liv, vilket gör mig till världens lyckligaste. :) Jaa, på tal om att hamna utanför ämnet. :) Hur som helst så har jag en stark känsla av att megapartyt i Degerölokalen också skulle ha varit en hit, men den betydligt mindre tillställningen som kommer att hållas hos Thoma imorgon lockade sist och slutligen snäppet mera. Det kommer bli hur mysigt som helst.

I fyra timmar har Alexandra och jag stått i K-market och sålt raketer i dag också. Det är ett väldigt bra sätt att samla in pengar till laget och dessutom ett mycket lätt och roligt jobb. Jag fick t.o.m. prata lite engelska idag, vilket jag tyckte var fruktansvärt trevligt. På eftermiddagen hade jag sedan för avsikt att föra Hippomobilen till ABC för att pärlan skulle bli skinande ren, men det var för lång kö till biltvätten för att jag skulle haft tålamod att sitta där. I stället for jag och hälsade på Henge i hans relativt nya kämppä. Vi drack kaffe och varm saft och diskuterade livets små under. En mycket underhållande man är han den där Dingis. :) Snart igen.

Tidigare Ikväll drog sedan 3/4 av Sundbloms familjen iväg till Sportten på BodyStep. Väldigt bra timme. Vi avnjöt sedan rosépepparkyckling och en god sallad. Jag är mycket nöjd.

Sitter nu och väntar på att Kimsevimse ska sluta jobbet och komma hit. Förhoppningsvis lyckas jag sedan övertala honom att spela lite Sega med mig. Jepp.

Här kommer några bilder från juletider som jag lovade också.

          


 
Varför Kimmen är halvnakin och fyrar av ett äkta Chandler smile har jag ingen aning om. :)

Ciao!
Allmänt | |
#1 - - ida:

Love you.

#2 - - Ann-Sofie:

Jag vill komma och spela sega någon dag!!

Upp