Mycket socialt umgänge, jobb och en obligatorisk söndagspromenad

Min sambo har jobbat mycket i helgen så jag har passat på att jobba lite och förbereda för inkommande vecka jag också. Månadsskiftet betyder faktureringsjobb och så har jag flera träningsprogram som ska vara färdiga under nästa vecka. Nya PT-kunder droppar in i stadig takt och nuvarande kunder vill ha nya program med jämna mellanrum så det finns alltid mycket att göra, vilket känns så roligt.
 
En slow söndagmorgon med sen frukost tillsammans hann vi med i morse i alla fall, Kimmen och jag.
 
Jag har dock gjort mycket annat trevligt i helgen också. På lördag hängde vi några brudar plus guddottern hela eftermiddagen i Lindas nya, mysiga lägenhet och på kvällen cyklade jag till Salminens för pizza och lördagsmys med Emme och Lykke. Lykke är galen i Melodifestivalen som kom på tv och kunde alla låtar i andra chansen utantill, så det var en show i sig.
 
 
I dag har igen vädret visat sig från sin bästa sida och då känns det helt obligatoriskt med en lång promenad. Jag älskar söndagspromenader, de ger mig en sådan pigg och glad känsla! Ett benpass på gymmet blev det också och thailunch i Pojo, otippat nog. Och så en kväll i jobbets tecken. Nu är jag laddad och förberedd för en ny vecka.
Frukost, Jobb, Livsstil | |
Upp