Promenader och lugn träning

Jag har hållit några dagars ofrivillig träningsvila i och med att jag var och opererade bort några födelsemärken i onsdags och därav har lite ihopsydda sår här och var på kroppen som inte bör tänjas ut på ett tag. Promenerat har jag dock gjort en hel del och i går kväll tog vi en riktigt lång kvällspromenad med Linda, Ida och Nandi. Klockan var efter 19 på kvällen och solen sken från en blå himmel. Det tar alltid tid innan jag vänjer mig vid det härliga ljuset som våren för med sig. Tänk att Finland är så mörkt under höst och vinter och sedan plötsligt ljust nästan dygnet runt.
 
 
Efter promenaden dukade vi upp kvällsmål hos Linda och satt och pratade så timmarna rann iväg. Det var nästan midnatt när jag cyklade hemåt.
 
I dag har jag jobbat på Trainium några timmar på förmiddagen och joinade sedan Lindas konditionspass på gymmet, dock i väldigt lugn takt. Resten av dagen har varit helt programfri. Tog en promenad, hälsade på i Österby, rensade lite i garderoben och lagade mat med Kimmen. Länge sedan jag haft en lika oplanerad lördag så det har känts riktigt skönt.
Kvällsmål, Livsstil, Motion | |
Upp