Helg i Stockholm

Jag har en helg som känns superlång bakom mig. Ett besök till grannlandet i väst, tidiga morgnar och mycket program gjorde väl sitt. Tillsammans med mamma och pappa och syrran flög jag över till Sverige på fredageftermiddag och hemma var vi först vid midnatt i går. Trots långa utbildningsdagar både lördag och söndag för min del hann jag gott och väl njuta av Stockholm tillsammans med de andra också. Av god mat, Gamla Stan och till och med en snabb vända in i de största sportbutikerna. En mysig helg på alla sätt. Enda minuset är att jag sovit dåligt.
 
Tyngdlyftningsutbildningen som var mitt huvudsakliga syfte med Stockholmshelgen var för övrigt suverän. Jag kommer att berätta mera om den och ladda upp några bilder och videon här i ett senare inlägg. Nu ska jag försöka ta igen mig lite efter en väldigt lång måndag och gå och lägga mig.
 
 
Fredagsdinner i Gamla Stan.
 
 
 
I väg på skolning med frukostpåse strax efter kl. 7 både lördag och söndag.
 
På lördag åt vi på en fin fiskrestaurang.
 
Resor | |
Upp