Njuter av hösten

 
Jag ligger i soffan och njuter av den här höstiga onsdagkvällen. Mätt i magen, med ljus tända på soffbordet och ena ögat på Champions League fotbollen på tv. Hösten behöver ju inte innebära bara mörker, regn och tråkiga vardagsbestyr. Den kan också betyda mysiga hemmakvällar, ett glas vin en vanlig onsdag och friska utomhuspass med hurtiga kompisar.
 
Som i kväll när Kimmen och jag slog oss ned för att äta middag efter en kväll på gymmet och delade på vinet vi hade kvar i flaskan vi öppnade under helgen. Tände ljus och slängde oss i soffan. Och i går när jag tog en paus i min långa arbetsdag och drog ett träningspass utomhus med några av mina favoritbrudar och kunde umgås, träna och få frisk luft samtidigt. Härligt! Då känns hösten inte alls ovälkommen.
 
Efter backrushen som avslutade vårt utepass.
Inspiration och motivation, Livsstil, Mat, Träning | |
Upp