Jobb som känns som så mycket mer

Det slår mig så gott som varje kväll när jag cyklar hem från Trainium. Hur något som klassas som jobb kan kännas så otroligt bra! Hur man efter arbetsdagar som ibland sträcker sig över 12 timmar fortsättningsvis kan känna sig pigg och på gott humör när man styr kosan hemåt! Den känslan hoppas jag håller i sig för just nu känns allt så oerhört roligt.
 
Det har överlag varit en prima vecka med trevliga gruppträningsgrupper, träningsplaneringar, vänliga kunder, teammöte, egna träningspass, tre PT-träffar bakom och ännu en inbokad i helgen. Jag tycker så mycket om att få träffa så många olika sorters människor hela tiden och hjälpa till att hitta verktyg och lösningar till ett aktivare liv för var och en. Det känns väldigt meningsfullt för mig.
 
Dessutom byter flera av våra gruppträningspass upplägg nästa vecka så vi har en del av dem att testa under helgen också, vilket jag ser framemot. Alltid lika givande att analysera vad som funkar bra och mindre bra, vilket inte alltid går att säga så länge passet bara skrivits ned på ett papper.
 
Bilden är från en glad sommardag då jag satt i solen på en terass i Hangö och mådde gott.
Inspiration och motivation, Jobb, Livsstil, PT-projekt, Trainium | |
Upp