Det händer på gymmet

En vecka kvar tills Trainium öppnar dörrarna till gymmet och jag är så ivrig! Det blir så otroligt bra! Det har blivit 13-14 timmars arbetsdagar sen i onsdags när vi tog över utrymmena och ändå vill jag knappt lämna stället på kvällen när det är dags att cykla hem. Stundvis är man väldigt trött men känslan i magen är så glad och härlig så man känner knappt av tröttheten. Vi har fått så himla mycket gjort redan, mycket tack vare våra schyssta hyresvärdar och nära och kära som är till så stor hjälp. Den här veckan borde all vår nya utrustning börja droppa in och bara vi får allt på plats börjar det mesta vara ganska långt färdigt.
 
Redan första dagen var de två väggar som skulle rivas borta.
 
I går kväll såg samma utrymme ut så här.
 
Någon träning fick jag just inte in förra veckan men i dag passade jag på att transportlöpa tillbaka till gymmet från avstjälpningsplatsen i Horsbäck. I övrigt blir det nyttomotion dagarna i ända, när man klättar upp och ned på stegar, springer fram och tillbaka, flyttar på maskiner och golvplattor osv. Fötterna bränner ordentligt på kvällarna ska jag säga.
Trainium, Vardagsmotion | |
Upp