Promenad och podcasts

Det står några timmar gradu i min kalender denna lördag, men i och med att jag hade ett ärende till stan passade jag på att gå en runda i det vackra vädret i samma veva. Man måste ju verkligen ta vara på solljuset den här årstiden i den här delen av världen. 
 
I dag hade jag min kompis Linda som sällskap, men när jag är ensam ute och går eller springer så har jag den senaste tiden helt snöat in mig på podcasts. Promenaden eller löprundan är ett superbra tillfälle att lyssna på intressanta samtal, i mitt fall mest om träning, kost och hälsa, och ofta går tiden så fort att jag helt glömmer att se på klockan.
 
Mina favoritpoddar som jag växlar mellan just nu är:
 
 - Träningspodden med Jessica Almenäs och Lovisa Sandström
 - Tyngre träningssnack med Jacob Gudiol och Wille Valkeaoja
 - Mat och marginaler med Anki Sundin och Jill Holmström.
 
De finns alla på Itunes att ladda ned, eller så kan man lyssna på dem direkt på nätet också.
 
Fantastiskt fin lördag.
 
Allmänt, Inspiration och motivation | |
Upp