Power yoga

Vilken härlig fredag! Först fick jag inviga mitt nya ståskrivbord på jobbet, vilket kändes väldigt bra. Att kunna växla mellan att stå och sitta i samband med kontorsjobb är guld värt för kroppen! Efter jobbet gick jag hem och böt kläder för att sedan fortsätta på mot BTC Yoga Studio och ett pass power yoga. Jag har inte varit på yoga dit sedan i våras och insåg i dag hur mycket jag saknat det. Passet var suveränt och riktigt tungt för kroppen samtidigt som det är otroligt avslappnande. Alex som håller i trådarna för studion är väldigt bra på att instruera och får en att verkligen koncentrera sig på andningen och hålla sig närvarande och medveten om sin kropp hela tiden. Väldigt nyttigt för mig som ofta har en tendens att låta tankarna vandra och ständigt tänka och planera framåt.
 
Kvällen fortsatte med fredagsmys i form av perfekt sällskap, gott att äta och Idol på tv. I morgon fortsätter veckoslutet med fotboll, några timmar jobb och den första av helgens två farsdagsmiddagar. Trevlig helg på er!
 
En hel del smala pressar med egen kroppsvikt blev det i kvällens yoga. Bilden är tagen till mitt PT-slutarbete för ganska exakt ett år sedan.
Muskelvård, Träning, Återhämtning | |
#1 - - Sara :

Power yoga är underbart!

Svar: Det är det!
Vicki

Upp