God fortsättning

Hoppas ni alla haft en underbar jul! Jag blev sist och slutligen onödigt krasslig och har således inte varit riktigt hundra under julhelgen, men mysigt har det varit ändå. Det som harmar är dock att mitt smaksinne var helt försvunnet på själva julafton och jag kunde därför inte njuta av julmaten alls den kvällen, och så var jag så snörvlig och hostig på juldagen att jag måste stå över juldagsfotbollen med killarna som jag sett så framemot. Utgången på juldagskvällen brukar jag också gilla, men inte heller det blev av i år.
 
I övrigt har det varit fint, med många nära och kära runt omkring en, underbara julklappar och ljuvlig mat (som jag uppskattade extra mycket när väl smaksinnet var tillbaka). Träningen har helt uteblivit sedan i tisdags på grund av förkylningen, men motion i form av promenader har jag försökt få till i alla fall.
 
 
En liten del av alla fina julklappar.
 
I dag avslutades helgen med kanonväder och syrran och jag tog en promenad runt stan för att njuta av solskenet. Nästa vecka hoppas jag på att komma i gång med träningen igen.
Allmänt, Kalas | |
Upp