Två evighetslånga lediga dagar

För en gångs skull känns veckoslutet väldigt långt. På ett mycket positivt sätt. I går hade jag sovit en lång nattsömn, besökt Naturalife, shoppat i Exact och spelat två timmar tennis innan klockan slog 13. Dagen fortsatte med lunch, EIF:s hemmamatch mot FC Jazz, ett besök till både Motellet och LaVida och sedan en stund hemma i soffan framför tv:n, där jag somnade innan midnatt. Kändes som att lördagen aldrig tog slut.
 
I dag har jag börjat dagen med en långsam söndagsfrukost och några timmar senare mötte jag upp Alexandra för att promenera till gymmet. Där körde vi ett kombinationspass där vi varvade såväl löpning och rodd som styrka för överkroppen. Sammantaget blev det 5 km löpning/rodd, 50 chins, 24 dips, 45 reps bänkpress, 45 reps kabelrodd och så några plankor och situps för bålen på det. I och med att benen var totalt mos av fredagens pass var jag helt slut efteråt men nu, efter att ha duschat och fått i mig lite mat känns det bara otroligt skönt. Träningsveckan kunde inte ha avslutats på bättre sätt!
 
Nu ska jag lägga sista handen vid ett träningsprogram som ska skickas ivägoch sedan blir det fotboll på tv och en sista pizza från Pub Niska innan de stänger för i år.
 
Söndagsfrukost.
Allmänt, Frukost, Träning | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!

Svar: Jepp! :)
Vicki

Upp