Helgens evenemang och träning

Gårdagens evenemang tillsammans med fotbollstjejerna var väldigt lyckat enligt mig. Vi började morgonen med en presentation och diskussion om bra mellanmål, varefter flickorna fick prova på att laga egna smoothies med bär, banan och naturell yoghurt som jag hade handlat med mig. Efter det var det dags för ett träningspass och efter det tyckte vi alla att det var gott med lunch.
 
Helgens träning för min egen del har bestått av tennis och ett närmare två timmar långt gympass, som innehöll både konditions- och styrketräning, tillsammans med Alexandra och Linda i kväll. Första halvtimmen körde Ääli och jag intervaller på crosstrainer, sedan blev det marklyft, bänkpress och vadpress för min del och så avslutade vi alla tre med en pulshöjande styrkecirkel. Ett härligt avslut på träningsveckan!
 
Tre bilder från veckoslutet i övrigt:
 
Anka till middag hemma i Österby på lördag.
 
En liten sagostund med Lykke tidigare i dag.
 
Kaffe, dessert och finsk damligafotboll på tv!
Allmänt, Mellanmål, PT-projekt, Styrketräning | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott :D

Upp