Lön för mödan.

Bakom mig har jag har en stressig vecka som avrundas på bästa sätt. Igår till exempel. Jag hade förvisso sovit uselt, men en timmes massage genast på morgonen var värd den tidiga väckningen. Under dagen mappade jag sedan äntligen in mitt PT-kundarbete och satte det på posten till utbildarna. Närmare 100 sidor hamnade till slut i mappen, där man bl.a. hittar årsprogrammering, enskilda träningsprogram, kunddiskussioner, tester, kostdagboksanalyser, övningsbildbank och reflektioner över mitt eget arbete. Det har varit en otroligt lärorik process och det här är verkligen en bra del av utbildningen. Dessutom hade jag turen att få jobba med en mycket motiverad kund och hennes förmåga och intresse att analysera och känna efter hur det känns i kroppen i olika situationer har bidragit till många givande och intressanta diskussioner.
 
 
Done!
 
Resten av torsdagen hängde jag i en av bästisarnas snygga nyrenoverade hus där det var full inflyttning på gångs. Härligt att vara med och se hur det nya hemmet tar form och bädda ner guddottern för natten i hennes nya söta rum. Ett fint hem åt en fin familj.
 
I dag bestämde jag mig för att ta en lite för tidig helg och sov lite längre än vanligt, var på långlunch med flickorna på Klubben och tränade ett långt eftermiddagspass med Kimmen, Ääli och Linda. Efter det gick vi längs Kungsgatan och kollade in Black Friday-konceptet en stund. Så har jag varit och diskuterat ett jobberbjudande också, som skulle passa mig väldigt bra just nu. Vilken schysst dag!
 
Lykke och Emme på lunch.
 
Körde ett väldigt bra underkroppspass på gymmet i dag, med bl.a. knäböj, raka marklyft, kickbacks, grodhopp och utfallsgång. Bilden har jag lånat av Linda Kaira.
Allmänt, PT-projekt, PT-utbildning, Styrketräning | |
Upp