Flytt.

Jag är riktigt slut i hela kroppen. Har flyttat de sista grejerna från Åbo i dag, varit på fotbollsträning däremellan och sedan fortsatt bära på saker här i Ekenäs. Blev dock serverad en schysst middag efter att paketbilen äntligen tömts och nu ska jag gå och lägga mig med förhoppningar om att återhämta mig ordentligt under natten. Vi har nämligen match i morgon igen så då gäller det att vara pigg.
 
Jag kommer att sakna mitt stora sovrum i lägenheten i Åbo.
 
Och köket.
 
Och vardagsrummet. Till min stora lättnad ville hyresgästerna som tar över efter Elin och mig köpa de flesta av mina vardagsrumsmöbler, så några stora soffor och bokhyllor har jag inte behövt släpa på under flytten.
 
Det har funnits riktigt tillräckligt med saker att flytta på ändå, men med Kimmens hjälp fixade vi det någorlunda smidigt.
 
Det var det. Både skrämmande och spännande att inte ha någon aning om vad jag gör nästa år den här tiden.
Allmänt | |
#1 - - Annalena.:

Usch, kommer att saknar er alla som nu flyttar härifrån :(

Svar: Och jag kommer att sakna Åbo och dig och allt! Känns riktigt tråkigt att flytta ut från lägenheten där faktiskt! =/
Vicki

Upp