Så glad jag blir.

Ni är galet många som anmält intresse att bli min PT-kund! Så jätte, jätteroligt, tack så mycket för det! Skulle jag kunna så skulle jag välja alla, men det går ju tyvärr inte. Jag kommer att svara på alla era mejl så fort jag hinner, och kanske också ställa lite tilläggsfrågor, och slutligen får sedan lotten avgöra vem kunden blir. Alla är så intressanta på sitt sätt, och många har skrivit väldigt utförligt om den nivå de är på i dag och vad de skulle vilja uppnå. Jag kan omöjligt välja. Som sagt skulle jag så otroligt gärna vilja försöka hjälpa er alla! Oberoende om ni som vill ha hjälp med träningen får det eller inte, hoppas jag att ni försöker nå era mål så gott ni kan ändå. Små steg framåt är också framsteg! Och i annat fall hoppas jag ni har möjlighet att återkomma om ett år då jag förhoppningsvis är färdig utbildad!
 
Om ungefär en vecka meddelar jag alltså vem som kommer att få dras med mig resten av året! Om någon som anmält intresse nu ändå känner sig osäker på sitt engagemang hoppas jag att man meddelar mig det! Jag tror starkt på att alla kan om man vill, men man måste vilja! Vilja kommer man långt med!
 
Och så är det ju så härligt att röra på sig!
 
Syrran och jag gjorde oss riktigt andfådda med en massa fåniga hopp på stranden en lite molnigare dag på Kuba.
 
 
 
 
Svårare än så behöver det inte alltid vara.
Inspiration och motivation, PT-projekt, PT-utbildning | |
Upp