PT-kund sökes!

Skulle du vilja ha min hjälp med träning och kost under år 2014? Vill du kanske komma igång med din träning men vet inte hur du ska gå till väga på egen hand? Eller är du redan träningsvan men vill ta din träning till en ny nivå, eller kanske förändra något på kostsidan? Behöver du motivation och pepp för att orka upprätthålla ett aktivt liv? Någon som planerar och håller koll på dina träningspass? Det spelar ingen roll om du har noll koll vad gäller träning eller redan tränar flera gånger i veckan, och det har heller ingen betydelse vilken ålder du är i eller om du är man eller kvinna. Däremot underlättar det om du är bosatt i Åbo- eller Raseborgstrakten, där jag själv befinner mig mest. I övrigt är det enda som krävs att du är beslutsam och vill ha med mig att göra ända till årets slut.
 
Inom ramarna för PT-utbildningen jag går ska vi alltså jobba med en kund hela året igenom och därför hör jag mig nu för om det finns några intresserade. Det är helt gratis, och jag är ju alltså inte färdigutbildad ännu och har således mycket kvar att lära, men jag har en hel del erfarenhet av både styrke- och uthållighetsträning och tror starkt på att jag ska kunna hjälpa just dig med dina eventuella mål.
 
Att bli min PT-kund innebär såklart inte att du måste springa på gymmet 5 dagar i veckan, inte heller att du måste leva med en strikt kosthållning. Om det inte är din målsättning vill säga. Meningen är att jag tillsammans med dig ska kunna identifiera och sätta upp individuella mål, och sedan lägga upp ett program som arbetar mot de målen. Och hjälpa och stödja så gott jag kan på vägen. Men det här är också en väldigt viktig del för mig i min utbildning, så jag behöver en kund som inte ämnar avsluta mitt i eller ta en tre månaders paus under sommaren, utan verkligen vill vara med om det här hela året, ända till december.
 
Är du intresserad? Eller har du en kompis, förälder eller syskon som är det? Eller är det något du vill fråga angående detta? Ta då kontakt med mig genom att endera:
 
- e-mejla mig på adressen [email protected]
- lämna ett meddelande i min inbox på Facebook
- kommentera här på bloggen
 
Man kan anmäla sitt intresse ända fram till nästa veckas onsdag, alltså 5.2.2014
 
Träning på gym är en av de roligaste sakerna som finns...
 
 
.... men behöver inte vara ett måste.
 
 
PT-projekt, PT-utbildning | |
#1 - - Jessica:

Oj det här skulle ju vara lyxigt!! Inte skulle jag tacka nej :) Man skulle säkert utvecklas helt grymt.

Svar: Hehe, jag det hoppas jag såklart man skulle! Både kunden och jag själv som PT! Kommer som sagt att dra lott om vem det blir!
Vicki

#2 - - stella:

Oj! Skulle verkligen behöva detta efter min graviditet, o eftersom jag har planer att springa halv maraton i augusti så skulle det vara susen :)

/ stella

Svar: Hej Stella! Tack för att du anmält intresse! du är antecknad! :)
Vicki

#3 - - sandra:

Har inboxat dig på Fb. Men då vi inte är vänner så kommer det väl under "övrigt". :)

Svar: Hej Sandra! Kul att du anmält intresse! :) jag fick ditt mejl på fb, kommer att svara dig där här i dagarna. :)
Vicki

#4 - - Camilla S:

Hej Vicki! Jag skulle vara i stort behov av en PT eftersom min motivation svänger 180 grader konstant. Jag gillar att träna men skulle behöva personlig assistans eftersom jag har totalt glömt HUR man skall träna rätt. Har haft problem med axlar och höfterna och med min nuvarande "träning" hjälper det inte problemen i sig.
Bor själv i Esbo, tyvärr. Du har inte möjlighet till att träffas 1-2 ggr i veckan?

Svar: Hej Camilla! Roligt att höra att du skulle vilja få ordning på din träning! :) jag skulle mer än gärna hjälpa dig, men eftersom jag fått så många anmälningar kommer jag troligtvis att dra lott! Men att träffas 1-2 ggr i veckan skulle säkert vara ganska svårt att få till, eftersom jag är mycket i Åbo och grejar med mina universitetsstudier här. Men du är som sagt antecknad! )
Vicki

Upp