Måndag på gymmet.

Otroligt hur trött jag varit i dag! Helgens tidiga morgnar och för korta nätter i kombination med flera relativt tunga fysiska prestationer med kort återhämtning emellan bidrar antagligen till det hela. Huvudet har dock varit än tröttare än kroppen och det kändes som en enda degklump när arbetsdagen var förbi.
 
När middagen låg i magen och det var dags att cykla till gymmet blev jag dock piggare, och det kändes riktigt roligt att ha ett pass BodyPump framför sig. Perfekt dag att gå på en förkoreograferad klass så behövde inte eget huvud jobba så mycket. Efter Pumpen hade jag ännu gymdejt med Jenny och vi tränade igenom det av hennes nuvarande styrkepass där varje styrkeövning följs av en pulshöjare. Träningen gick galant och vi fick således båda en fin start på träningsveckan.
 
Jag är tillbaks på sommarjobbet efter en vecka ledigt, och så också matlådorna. I morgon blir det kycklingfiléer och sallad till lunch. Det är sällan jag krånglar till det mera än så här.
Gruppträning, Mat, PT-projekt, Träning | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott

Svar: Javisst! :)
Vicki

Upp