PK Keski-Uusimaa - KSF 0-2 (0-2).

Min lördag började otroligt dåligt. Jag hade sovit oroligt och hade ont i magen av nervositet hela morgonen. Och inte blev det bättre längs med dagen heller. Jag var milt sagt på ett uselt humör.
 
Men så dängde vi PKKU med två mål i eftermiddags, och livet känns betydligt bättre. . Otroligt. Skönt. Vinsten idag var den överlägset viktigaste den här säsongen. Utan poäng idag och division I skulle ha varit ett minne blott. Nu tog vi i stället ett stort kliv närmare förnyat kontrakt och jag är så glad och lättad och upprymd att det knappt finns ord för det. Däremot måste vi ännu se till att vinna också sista matchen, som vi spelar nästa söndag hemma i Amosparken mot Klubi 09, innan allt är klart. Men jag känner stor tilltro till laget, speciellt efter dagens match.
 
KSF:s målgörare: Alexandra Sundblom, Sofie Tuomela (Victoria Sundblom).
 
KSF:s bästa spelare: Victoria Sundblom.
 
Här och här kan man läsa mer om matchen.
| |
#1 - - ida:

Nice! Grattis till målgörarn och lirarn. Snyggt jobbat! Och hoppas ni hade en kul kväll igår! Kom gärna förbi före ni åker till Åbo. Nandos saknar er <3

Svar: Tack Ida!! ❤ Det var jättekul igår! Sku gärna komma förbi ert också men de blev lite brått och jag förstod på Ääli att ni kanske int va hemma heller? Saknar er me, snart måste vi ses! Kanske nästa helg? Kram!
Vicki

#2 - - Simme:

Duktiga flickor..:)

Svar:
Vicki

#3 - - Britten:

Grattis till er båda, fint jobbat :) :)

Svar: Tack Britten! :)
Vicki

Upp