Weekend.

På fredag samlade vi ihop flickgänget från förra årets Spanieneresa och hade en superrolig kväll hemma hos Nyholms.
 
A-L och jag.
 
Mumsig dessert.
 
På lördag firade vi utexaminerade estenomen Ida.
 
Tidvis i ett mysigt partytält.
 
Efter dagens fotistalko i Kimito blev det grillat hos Kimmens mamma på eftermiddagen, och bio på kvällen. Skönt avslut på en kul helg!
 
Fest och utgång och för lite sömn både fredag och lördag gör att jag längtar väldigt mycket till sängen just nu. Dit jag också ska krypa om bara några minuter. Sommarjobbet på lunchrestaurangen börjar imorgon, och i och med att fotbollsträningarna också kör igång igen har jag på känn att det kommer bli en ganska hektisk vecka. Så en ordentligt 8 timmars nattsömn är nog på sin plats skulle jag säga.
| |
#1 - - karin:

fråga ang desserten: grillade ni frukt o bär tillsammans med choko i folie?

vilken lunchrestaurang ska du jobba på?

Svar: Jag skulle säga att det var så det gjordes jo. Blev bjuden på det så har inte alla detaljer på det klara. :) Jag jobbar på Piazza.
Vicki

Upp