Torsdag.

Vaknade till mulet väder idag och passade på att för en gångs skull ligga och dra mig några timmar extra. Det har blivit ganska tidiga morgnar på sistone, även de lediga dagarna, vilket jag i och för sig är mer än nöjd med, men någon gång nu och då känns det ändå skönt med en slappare morgon.
 
Dagen fortsatte sedan i samma, lite tröga, stil och det var först mot sena eftermiddagen som jag började aktivera mig. Handlade grillmat och lite drickbart inför helgen och stack sedan till gymmet. Benträning med några pulshöjande moment och ett tungt gruppträningspass med fokus på coren blev dagens saldo. Riktigt bra.
 
I min träningsgarderob hittas mest kläder från Nike, men idag var det visst Adidas för hela slanten.
 
Hade tänkt mig ett tidigt gympass imorgon bitti, men kvällens fotbollsmatch mellan Spanien och Italien gick ända till straffar, vilket betyder att det blev betydligt senare än jag planerat. Så få se om jag orkar upp imorgon.
| |
Upp