Mitt i eländet.

Förra veckan var fruktansvärt tung. Lyckligtvis kom helgen någorlunda snabbt emot och jag kunde fara till Ekenäs. Få lite terapi i form av familjen, min kille, lagkompisar, vänner, gymträning, löpning.. Även om det går framåt blir den här veckan nog inte så mycket lättare den heller. Tre dagar skola så åker jag hem igen.
 
 
En lördagkväll med Lykke, Emme, och Ääli var precis vad jag behövde.
 
 
 
Söndagsfrukost, som Kimmen fixat innan jag ens orkat släpa mig ur sängen.
| |
#1 - - Janni:

Kämpa på gumman, allt ordnar sig <3

Svar: Tack Jannie... <3
Vicki

#2 - - Karin:

Du skriver inget om KSF skandalen? Eller är det "det tunga" du syftar på i texten.
Kram.

Svar: Jag gör ju inte det nej. Det tunga får man tolka hur man vill..
Vicki

#3 - - Linda:

Två nätter så får du komma hem till mig så ska jag få dig att tänka på annat! PUSS

Svar: Jess Linda, jag ringer dig på torsdag när jag startar hem! Puss!
Vicki

Upp