Grateful.

Mysfaktorn var hög i gårkväll, med kalas hos Emme och Jonas och Idolkväll på Båssavägen. Skönt med en avkopplande kväll efter en jäktig dag på jobbet.

Vaknade pigg och utvilad idag. Härligt väder ute denna lördag också. Var en vända till Sportten på förmiddagen, på en timme BodyAttack. Fenomenalt. Satte sedan musiken i öronen och cyklade långsamt hem i solskenet. Njöt. Det må vara hur klyschigt som helst, men det finns verkligen inte något bättre än att börja dagen med träning. Det får en att må så fysiskt och psykiskt bra, och man känner sig stark och glad hela dagen. En sak är säker, och det är att skulle jag inte kunna träna skulle jag gå under. Därför försöker jag att varje dag komma ihåg att vara tacksam över att jag är frisk och har en kropp som fungerar som den ska. Det är ett privilegium man inte får glömma.

Nåväl, bäst att jag börjar göra mig i ordning, för om en stund bär det av till Åbo.
Allmänt | |
Upp