High and low.

Mest störande idag var att stressa iväg till Iso Omena efter jobbet för att köpa en klänning till lördagens festligheter, bara för att se att precis alla butiker hade invaderats av en massa blommiga trasor i alla de färger. Jag hittade ingenting och ville till sist spy på alla jäkla blommönster.

Okej, ett par chinos köpte jag. Och en tröja. Men det var ju inte det jag var ute efter. Men fast shoppingen var en besvikelse så hade vi en trevlig roadtrip, Kimmen och jag. Och så åt vi gott i form av kinesiskt. Så det var en liten höjdpunkt.

Andra höjdpunkter idag var när jag loggade in på min mejl och såg vitsordet på min kandidatuppsats. Höll på att stritta av stolen av förvåning. Minst sagt positivt överraskad. Och så hade jag fått brev hem på posten med mitt alkopass också, så tydligen klarade jag det med.

Jag säger då det. F L Y T.

Allmänt | |
#1 - - Ann-Sofie:

Nejnej Vicki, inte flyt. Skicklighet! :)

Upp